Όλα ξεκίνησαν το 2007. Ο Jürg Knoll και ο Harri Butsch συνειδητοποίησαν ότι η βιομηχανική παραγωγή τροφίμων δεν μπορούσε να συνεχιστεί έτσι. Έτσι αποφάσισαν να μεταμορφώσουν πλήρως την εταιρεία τους - και να βασίζονται μόνο σε βιώσιμα και διαφανή τρόφιμα.
Ξεκίνησε με το followfish, τον κώδικα παρακολούθησης και το όραμα να σώσουμε τις θάλασσες. Αυτό χτύπησε τη χορδή σε πολλούς ανθρώπους και γρήγορα έκανε το followfish την πιο επιτυχημένη μάρκα κατεψυγμένων ψαριών. Αλλά επιβεβαίωσε επίσης ότι οι δύο θα συνεχίσουν να εργάζονται πάνω στις ιδέες τους για έναν καλύτερο κόσμο. Συνεχίσαμε λοιπόν με το followfood και το όραμα της εξοικονόμησης εδάφους.
Υπάρχουν πλέον πάνω από 90 βιώσιμα κατεψυγμένα, κονσερβοποιημένα και φρέσκα προϊόντα, καθώς και πολλά οικολογικά έργα και δραστηριότητες. Παρακάτω μπορείτε να διαβάσετε τι είναι το κίνημα followfood.